KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ
Felhívjuk figyelmedet, hogy 2021. január 1-től a bankkártyás fizetések és az azokhoz kapcsolódó jóváhagyási folyamatok változnak. A változás következtében a bankok több lépcsős megerősítést és jóváhagyást kérhetnek a fizetés során. Javasoljuk, hogy bankkártyás fizetés esetén – az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében - ellenőrizd, hogy a tranzakció sikeresen megtörtént-e és a fizetett összeg levonásra került bankszámládról.

  1. Számla sorszáma
    Egyedi átutaláskor ezt a számot add meg a közleményben.

  2. Kibocsátó:
    Itt található cégünk neve és címe.

  3. Szolgáltatási név, cím:
    Annak a személynek vagy szervezetnek a neve és címe, aki igénybe veszi a szolgáltatásunkat.

  4. Számlafizető:
    Számlafizető az a személy vagy szervezet, aki a számla ellenértékét kiegyenlíti.

  5. Ügyfélszám:
    Egyéni azonosító számod, mely segítségével kollégánk beazonosítja szolgáltatásod. Díjnetes regisztráció esetén is szükséged lesz rá.

  6. Bankszámlaszám:
    Ha átutalással szeretnéd a számládat kiegyenlíteni, erre a bankszámlaszámra utald az összeget.

  7. Fizetési mód:
    A számlád kifizetésének jelenlegi módja. A fizetési módot bármikor megváltoztathatod, például csoportos beszedési megbízásra vagy díjnetes fizetésre.

  8. Számla kelte: 

    Számla kelte a számla kiállításának a napja. A megjelölt dátumot követően történt - egyenlegedet érintő - változás (például csomag módosítás) csak a következő havi számlán kerül feltüntetésre.

  9. Fizetendő összeg
: 

    Fizetendő összeg tartalmazza az aktuális havidíjat és a számla készítésének időpontjában fennálló esetleges elmaradást is. Ha az itt szereplő összeg előtt mínusz előjelet látsz, akkor egyenleged túlfizetésben van.

  10. Fizetési határidő: 

    A fizetési határidő a jelenlegi számla fizetési határidejét jelenti.

  11. QR kód: 

    A QR kódot beolvasva is ki tudod egyenlíteni a számládat.

  12. Számlaösszesítő: 

    Itt megtalálod az aktuális havi számládhoz kapcsolódó Áfa részletezését, Áfa körönként lebontva. Amennyiben a számlarészletezőnek egyes elemei mentesülnek az Áfa kötelezettség alól, külön sorban jelenítjük meg.

  13. Összefoglalás: 

    Előző számla egyenlege: az előző számlád fizetendő összegét mutatja. Alatta tüntetjük fel az aktuális számla készítése előtt, de a korábbi számla küldést követően beérkezett befizetéseidet. A Jelenlegi számla sor az aktuális hónapra vonatkozó díjakat tartalmazza (például: havi és tört havidíj, egyszeri díjak, kamatterhelések, korrekciós tételek) összesítve. Aktuális egyenleg sorban szereplő összeg megegyezik a fizetendő összeggel, ami a jelenlegi számla és a számla kiállításának időpontjában esetlegesen fennálló kiegyenlítetlen díjtartozások összegét tartalmazza.

  14. Postai számlabefizetési megbízás: 

    Amennyiben papír alapú számlázást és a postai csekkes fizetési módot választottad és/vagy még nem működik a csoportos beszedési megbízásod, a levél alján található a szükséges postai csekk a befizetéshez. Kérjük, amennyiben csekket használsz a befizetéshez, mindenképpen vedd figyelembe a csekk befizetési határidejét, ami eltérhet a számlán szereplő fizetési határidőtől, tekintettel a postai csekk feldolgozásának idejére.

  15. Számlarészletező:
    Itt találod a számlád havi, egyszeri, valamint telefonszolgáltatással rendelkezők a telefonszámhoz tartozó forgalmai díjakat. Az Ön csomagjai oszlopban az igénybe vett szolgáltatási csomagok és egyéb tételek (pl tört havidíj, kamatterhelések, korrekciós tételek) kerülnek feltüntetésre. A számlázott időszak az az időtartam, amelyre a szolgáltatás díjak elszámolásra kerültek. Amennyiben rendelkezel telefon előfizetéssel, itt találod a feltüntetett telefonszámhoz tartozó forgalom részletezést hívásirányokra bontva, percre vagy másodpercre bontva. A forgalom függő díjakat minden esetben utólag számlázzuk.

  16. Információ:
    A számla ezen részén fontos információkról küldünk tájékoztatást, kérünk figyelmesen olvasd el.

 

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My Direct One fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot