Adatmódosítás

  1. Megváltozott a nevem, vagy javítani szeretném, mi a teendő? Előfizetői név javítására, módosítására bármikor lehetőséged van, mindössze jelezned kell ügyfélszolgálatunk felé, megadva az új adatokat.
  2. Személyes adataim vagy számlázási címem változott. Hol tudom bejelenteni a változásokat? Adataidban bekövetkezett változásokat a My Direct One fiókodon belül kezelheted és jelezheted. Egyéb változásokról írj nekünk itt.
  3. Át szeretném íratni a szerződést egy családtag/átvevő nevére. Mi a teendőm? Amennyiben az előfizető személye megváltozik, a következő adatokat kell elküldened nekünk honlapunkon keresztül:

    - átvevő fél neve
    - indokolt esetben leánykori neve
    - átvevő fél születési helye és dátuma
    - átvevő fél édesanyjának leánykori neve
    - átvevő fél személyigazolvány száma
    - átvevő fél telefonszáma
    - szolgáltatási és számlázási cím
    - díjfizetési gyakorisága és módja
  4. Mi a névátírás menete? Amint maradéktalanul beérkeztek az átvállaló fél adatai, ügyfélszolgálatunk megküldi aláírásra az átírási nyilatkozatot, melyet aláírva kell visszaküldeni postacímünkre (1462 Budapest, Pf. 560). Amint a dokumentum beérkezik az átírás pár napon belül megtörténik.

Csomagmódosítás

  1. Mikortól van lehetőségem meghosszabbítani a szerződésemet? A határozott idejű szerződés meghosszabbítására bármikor lehetőséged van. Amennyiben még tart a hűségidőd, és azt követően is szeretnéd meglévő csomagod további 12 hónapon keresztül változatlan feltételekkel használni, ezt bármikor jelezheted Ügyfélszolgálatunkon, a 1214-es telefonszámon, és az eredeti lejáratot követően további 12 hónappal meg tudod ezt hosszabbítani.
  2. Hogyan követhetem meddig tart a határozott időtartamú szerződésem?Előfizetői szerződés megkötéséről, illetve szerződés módosításáról visszaigazolót állítunk ki, melyen szerepel a határozott idejű szerződés lejárati dátuma. A visszaigazolást e-mailen küldjük vagy beüzemeléskor személyesen adja át partnerünk.
  3. Hogyan rendelhetem meg a szolgáltatás bővítését? A kiválasztott prémium vagy nagyobb csomagot a 1214-es ügyfélszolgálati telefonszámon rendelheted meg vagy – egyes esetekben – My Direct One fiókodban.
  4. Milyen feltételekkel válthatok magasabb díjcsomagra? Magasabb díjcsomagra való váltásra bármikor lehetőséged van, amennyiben a szolgáltatóval szemben nem áll fenn dijtartozásod.
  5. Van-e lehetőség a szolgáltatás bővítésére meglévő határozott idejű szerződés mellett? Határozott idejű szerződés alatt is igényelhetsz nagyobb- vagy prémium csomagot illetve extra mediaboxot.
  6. Hogyan tudok prémium csomagot és extra mediaboxot rendelni? Meglévő előfizetőinknek szóló ajánlatainkat megtalálod a hatályos ÁSZF akciós mellékletében, megrendelést intézheted ügyfélszolgálatunkon a 1214-es telefonszámon vagy – egyes esetekben – My Direct One fiókodban.
  7. Prémiumcsatorna megrendelése esetén szükséges-e a televíziókészülék vagy a mediabox hangolása? Nem, a mediabox a műholdas kapcsolat révén automatikusan megjeleníti a megrendelt csatornát.
  8. Módosítottam a csomagomat, szükséges kiszállás a munkálatok elvégzésére? Prémium tartalom megrendelése vagy magasabb alapcsomagra váltás esetén kiszállás nélkül online, vagy telefonos megrendelés esetében központi aktiválással biztosítjuk.

    További mediabox megrendelése esetén viszont szükséges a kiszállás.
  9. Évek óta hűséges előfizető vagyok, miért kapnak az új előfizetők extra kedvezményeket? Az új előfizetők számára elérhető kezdeti kedvezmények a beüzemelési költségek enyhítése érdekében kedvezőbbek, melyeket meglévő előfizetőknek nem kell megfizetniük.

    Az előfizetéseddel elérhető legjobb ajánlatért keresd ügyfélszolgálatunkat.
  10. Ha lemondom a szolgáltatást és új szerződést kötök, megkapom ugyanazokat a kedvezményeket, mint az új előfizetők? Új akciós ajánlatokban azon ügyfelek nem részesülhetnek, akiknek érvényes szerződésük, vagy fennálló díjtartozásuk van, vagy az akcióban érintett szolgáltatásuk a lemondását követő 30 napon belül szűnt meg és a megszűnttel azonos szolgáltatási címre kérik a szolgáltatást, vagy azt korábbi előfizetővel egy háztartásban élő hozzátartozó igényli.
  11. Mi történik, ha a hűségidő lejárta után mondok le egy prémium csomagot Amennyiben a prémium csomagodon már nincs hűségidő, lemondás után az előfizetési díját (a lemondás idejétől függően) a következő számla még tartalmazni fogja, viszont az azt követő számlából a lemondást követő időszakra befizetett díj automatikusan jóváírásra kerül.
  12. Mikor szűnnek meg a prémium csomagok, amiket lemondok? A hozzáférés a lemondott prémium csomaghoz a lemondást követő 10-15 percen belül megszűnik.

Költözés

  1. Költözöm, vihetem magammal a szolgáltatást? Természetesen, hiszen a Direct One szolgáltatása Magyarország területén belül nem helyhez kötött. A szolgáltatás költöztetése hosszabb folyamat is lehet, és akár forgalmazó vagy szerelő partnerünk bevonásával is járhat, melynek díja van. Költözés esetén keresd Ügyfélszolgálatunkat a részletekért.
  2. Van díja a költöztetésnek? A költöztetés a Direct One szolgáltatója felé ingyenes, az előfizetőnek a címváltozásról csak bejelentési kötelezettsége van. Az antenna leszerelésének, ill. az új helyen történő telepítésének a költsége viszont az előfizetőt terheli, melyet az áttelepítést végző szakembernek kell kifizetni.

Szüneteltetés

  1. Szüneteltethetem-e a szolgáltatást? Amennyiben szeretnéd szüneteltetni szolgáltatásod, kérjük azt legkésőbb a szüneteltetés előtt 5 munkanappal jelezd Ügyfélszolgálatunknak a 1214-es telefonszámon. A szüneteltetés legrövidebb időtartama 1 hónap, egy naptári évben pedig összesen 6 hónap a maximális szüneteltetés hossza.
  2. Szüneteltetni szeretném a szolgáltatást. Miként tudom leggyorsabban kérni?Szüneteltetési igényedet jelezheted ügyfélszolgálatunkon vagy honlapunkon. Az igény leadását követően kollégáink keresni fognak a részletekkel kapcsolatban.
  3. Milyen feltételekkel szüneteltethetem a szolgáltatásomat? Egy naptári évben maximum 6 (hat) hónapos időtartamra vagy jogosult kérni a szolgáltatás szüneteltetését. Ha a szüneteltetést hűségidőszak alatt kérted, a hűségidőszak időtartama a szüneteltetéssel azonos időtartammal automatikusan meghosszabbodik.
  4. Van a szüneteltetésnek díja? A szüneteltetés ideje alatt 1250 Ft/hó készenléti díjat számlázunk ki.
  5. Van lehetőségem a szüneteltetést meghosszabbítani vagy a szolgáltatást hamarabb visszakapcsoltatni? Igen, van lehetőség hosszabbítani egy évben maximum egyszeri 6 hónapos időtartamig a szüneteltetésedet, illetve a visszakapcsolást is bármikor igényelheted ügyfélszolgálatunkon.
  6. A szüneteltetés alatt kapok számlát? A szüneteltetés megkezdésekor beterheljük előre a szüneteltetési díjat a teljes időszakra és erről küldünk számlát. A szüneteltetés fennmaradó idejében nem állítunk ki számlát.

Szerződés megszüntetése

  1. Hogyan lehet felbontani a Direct One szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződést? A lemondási szándékodat jelezd ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy írásban. Megkeresésedet követően kollégáink keresni fognak a további lehetőségekkel és teendőkkel kapcsolatban. Az egyeztetést követően a Direct One szolgáltatója – amennyiben ezt kifejezetten kérted – egy válaszlevélben küld értesítést a lemondás határidejéről, illetve arról, hogy melyik forgalmazóhoz kell visszavinned a berendezéseket és kiegészítőiket a felmondási határidő lejárta után számított 8 munkanapon belül. A pénzügyi elszámolásról, esetleges túlfizetésedről vagy hátralékodról az utolsó számlaleveledet a lemondást követő hónap elején kapod kézhez.
  2. Mi történik, ha szerződésemet a hűségidő alatt mondom fel? A hűségidő alatt biztosított havidíj- és egyéb kedvezményeket illetve letéti díjakat a lemondáskor visszamenőleg egy összegben számlázzuk.
  3. Mi történik, ha hűségnyilatkozattal nem rendelkező szerződést bontok fel? Felmondási szándékodat Ügyfélszolgálatunkon, a 1214-es telefonszámon tudod jelezni. A szolgáltatáshoz biztosított mediaboxot kiegészítőivel együtt, illetve a smart kártyát le kell adnod a kijelölt forgalmazói ponton.
  4. Milyen eszközök maradnak a tulajdonomban, és mit kell leadnom szerződésbontás esetén? Az antenna minden esetben a tulajdonodban marad. A szolgáltatáshoz biztosított mediaboxot kiegészítőivel együtt, illetve a smart kártyát viszont le kell adnod a kijelölt forgalmazói ponton.
  5. Hol kell leadnom a technikai eszközöket szerződésem megszűnését követően? A lemondási szándék jelzését követően a Direct One szolgáltatója – kifejezetten előfizető kérésére - egy visszaigazolást küld, amely tartalmazza annak a hivatalos forgalmazónak a nevét, címét és telefonszámát, ahol a technikai eszközöket le kell adni. a nevét, címét és telefonszámát, ahol a technikai eszközöket le kell adni.
  6. Ha lemondom a szolgáltatást, hogyan és mikor kapom vissza a letéti díjat? A jegyzőkönyv aláírása után megközelítőleg 1 hónappal postai úton történik a visszafizetés. Amennyiben a jegyzőkönyvben bankszámlaszámot adtál meg, a visszautalás történhet banki úton is. Ehhez azonban a lemondó nyilatkozat során jelezned kell, hogy az összes berendezést visszaszolgáltattad, majd a túlfizetéses számlára visszautalási igényedet a 1214-es telefonszámon kell jelezned.

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My Direct One fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot