Általános kérdések

  1. Milyen díjfizetési gyakoriságok választhatóak? A díjfizetés gyakorisága lehet havi, féléves vagy éves.
  2. Hogyan tudom befizetni a számláimat? A havidíjak kiegyenlítése történhet postai készpénz-átutalási megbízással, banki átutalással, csoportos beszedési megbízással, belföldi postautalvánnyal, vagy a My Direct One-on belül bankkártyás fizetés útján.

    Amennyiben egyéni utalással vagy belföldi postautalvánnyal fizetsz, kérjük a közlemény rovatban tüntesd fel a számlád sorszámát. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a csoportos beszedési megbízás érvénybe lépéséig (kb. három hónap) az előfizetési díjakról csekket küldünk.
  3. Milyen tételeket tartalmaznak a számláim és ezek a tételek mit jelentenek pontosan? Első számlád a következő díjtételeket tartalmazhatja:

    Aktuális havidíjak: Szerződéskötést követő hónapra vonatkozó havidíjak;
    Megelőző időszakra vonatkozó havidíj: az esetleges tört havi díjak;
    Egyéb tételek: itt kerülnek felsorolásra az egyéb tételek, például kerekítés összege, egyszeri díjak;

    A számla részletes magyarázatát itt olvashatod.
  4. Milyen periódus szerint történik a havidíjak kiszámlázása?A számlázási időtartam a Direct One számlázási rendszeréhez igazodik. A számlázott időszak havi gyakoriság esetén a tárgyhó első napjától a tárgyhó utolsó napjáig, a féléves fizetési gyakoriság esetén január 1-től június 30., illetőleg a július 1-től a december 31. napjáig, míg az éves díjfizetés minden év január 1. napjától december 31. napjáig terjedő időszakra terjed ki.
  5. Ha bankon keresztül fizetem be a havidíjamat, mire kell figyelnem, hogy biztosan beérkezzen az összeg?Banki átutalás esetén fontos a megfelelő bankszámlaszámra való utalás, melyet a számlalevélen is megtalálsz, valamint a közlemény rovatban ne felejtsd el mindig feltüntetni számlád sorszámát, melyet a számla bal felső részén találsz.

    Bankszámlaszámunk: 10800007-60000000-15318031
  6. Hogyan kerülhetem el a fizetési emlékeztető miatt felmerülő kezelési költség kiszámlázását? Amennyiben havidíjad a számlán jelzett fizetési határidőig befizeted, biztosan nem kell kezelési költséget fizetned. Hogy ez biztosan megtörténjen, válaszd a csoportos beszedési megbízást és élvezd az automatikus fizetés előnyeit és az extra kedvezményeket.
  7. Van-e lehetőség részletfizetésre, befizetési haladékra? Részletfizetésre és haladékra nincs lehetőség, a szolgáltatás korlátozásának elkerülése érdekében a lejárt tartozásokat ajánlatos befizetni első körben.
  8. Hova fordulhatok kérdéseimmel az esetlegesen felmerülő számlázási problémákkal kapcsolatban? A Direct One telefonos ügyfélszolgálata - a 1214-es telefonszámon - hétköznapokon reggel 8 és este 20 óra között, áll rendelkezésre, vagy írhatsz nekünk honlapunkon is.
  9. Miért került felszámolásra késedelmi kamat? A késedelmes fizetés esetén kamatot számolhatunk fel. Ellenőrizd és fizesd be számláidat és rendezd egyenlegedet My Direct One fiókodon belül a késedelmi kamat elkerülése érdekében.
  10. Mit jelent a kezelési költség fizetési emlékeztető esetén? A kezelési költséget azon előfizetőknek terheljük, akik a fizetési határidőig nem rendezték havidíjukat. A fizetési emlékeztetők díját az ÁSZF 2/b melléklete tartalmazza, és a késedelem miatt felmerült adminisztrációs költségek fedezésére szolgál.

Befizetések

  1. Mi történik, ha az aktuális havidíjat határidőn túl fizetem be? Késedelmes díjfizetés (fizetési határidőn túli befizetés) esetén a késedelmes napokra a mindenkor hatályos jogszabályok szerinti késedelmi kamat kerül terhelésre, valamint az ÁSZF rendelkezései alapján a szolgáltatást korlátozhatjuk.
  2. E-mail/SMS értesítést kaptam tartozásról, pedig az aktuális havidíjamat ma befizettem. Miért kaptam értesítést? Tartozásról szóló értesítést azért kaptál, mivel az E-mail/SMS kiküldés napjáig nem érkezett be a befizetésed, mely könyvelésének átfutási ideje 3-4 munkanap is lehet. A tartozásról szóló értesítőt a korlátozás előtt küldjük – hátralékod kiegyenlítése révén elkerülheted a szolgáltatás kikapcsolását.
    Egyenlegedet ellenőrizheted My Direct One fiókodban is.
  3. Az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy beérkezett a befizetésem, miért kaptam E-mailt/SMS-t mégis? Tartozásról szóló értesítést azért kaptál, mivel az E-mail/SMS kiküldés napjáig nem érkezett be a befizetésed, mely könyvelésének átfutási ideje 3-4 munkanap is lehet. A tartozásról szóló értesítőt a korlátozás előtt küldjük – hátralékod kiegyenlítése révén elkerülheted a szolgáltatás kikapcsolását. Egyenlegedet ellenőrizheted My Direct One fiókodban is.
  4. Tegnap befizettem a havidíjamat, miért nem látják még? A banknál azt mondták pár órán belül már látható is lesz.A rendszereinkben való feldolgozási idő 3-4 munkanapot vehet igénybe. A befizetés akkor tekinthető beérkezettnek, mikor megjelenik a rendszerünkben.
  5. Több, mint 5 napja befizettem a havidíjamat, mit tegyek, ha még mindig nem érkezett be az összeg? Kérjük, ellenőrizd a befizetés módjának függvényében helyesen adtad-e meg az adataidat:

    Egyéni átutalás esetén megfelelően adtad-e meg a Direct One bankszámlaszámát, a közlemény rovatban pedig feltüntetted-e havidíjadat tartalmazó számlád sorszámát.

    Postai rózsaszín csekkes befizetés esetén címzettként a Direct One került-e megnevezésre, illetve a közlemény rovatban feltüntetted-e a havidíjadat tartalmazó számlád sorszámát.

    Befizetéseid beérkezését ellenőrizheted a My Direct One fiókodban.
  6. Befizettem a havidíjamat, mégis felszólítást kaptam az előző havidíj elmaradásáról. Miért van ez? Számláinkat minden hónap első napjaiban készítjük el és állítjuk ki. Amennyiben az adott befizetés nem érkezett be nyilvántartásunkba, ezzel kapcsolatban felszólítást is küldünk az aktuális havidíj mellett, annak érdekében, hogy esetleges késedelem esetén értesülj egyenlegedről. Amennyiben időközben megtörtént a befizetés, ezt a felszólítást tekintsd tárgytalannak. Befizetéseid beérkezését ellenőrizheted a My Direct One fiókodban.
  7. Miért kapok fizetési emlékeztőt, ha nem is kaptam számlát? Amennyiben fizetési emlékeztetőt kaptál, az az előző számla ki nem fizetését jelenti. Számláinkat minden hónap első napjaiban állítjuk ki és 10-e környékén kézbesítjük. Amennyiben nem kaptál számlát, úgy kérünk, ellenőrizd cím adataidat a My Direct One fiókodban.

    Kérjük, vedd figyelembe, hogy amennyiben elektronikus számlára váltottál (a My Direct One vagy a dijnet.hu oldalon történt regisztráció esetén) úgy nem kerül papíralapú számla kiküldésre.

    Abban az esetben, ha csoportos beszedési megbízással fizeted havidíjad, úgy számlaleveled mellé nem érkezik csekk.
  8. Befizettem a tartozásom, mikor érkezik be?Annak függvényében, hogy postai befizetést, banki átutalást vagy bankkártyás fizetést választasz, a befizetések beérkezésének átfutási ideje 1-4 munkanap lehet. Egyenlegedet ellenőrizheted a My Direct One fiókodban is.
  9. Ha elküldöm a befizetési bizonylatot az felgyorsítja a befizetés feldolgozását? A befizetési bizonylat beküldése nem gyorsítja fel az összeg jóváírását. A legegyszerűbben a My Direct One fiókodban követheted nyomon mikor érkezett be a befizetésed.
  10. Elegendő, ha egy részét fizetem ki a tartozásomnak? A szolgáltatás folytonos, megszakítás nélküli működése érdekében fontos, hogy a teljes tartozás határidőn belül beérkezzen. A lejárt tartozás ki nem egyenlítése estén korlátozhatjuk a szolgáltatást.
  11. Hogyan igényelhetem vissza az előre kifizetett, de később lemondott prémium csomag tört havidíját? Prémium csomag lemondása esetén a visszajáró tört havi díjat a következő számládon jóváírjuk.

Elektronikus számla és csoportos beszedési megbízás

  1. Mi az az elektronikus számla? Az elektronikus számla a hagyományos, papír alapú számla elektronikus változata. Tartalma és formátuma teljes mértékben megegyezik a hagyományos számlával, azonban elektronikus formátumú, melyet a My Direct One fiókodban találsz meg.
  2. Miért éri meg elektronikus számlára váltanom? Elektronikus számla választása esetén havi számládat elektronikusan kapod meg, ezzel óvod a környezetet, és havidíjadat 200 Ft-tal csökkentheted, amennyiben elektronikus számládat online fizeted (bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel).
  3. Hogyan tudom új előfizetőként az ePackot megrendelni? Megrendelésed során automatikusan ePack kedvezménnyel rögzítjük igénylésedet, amennyiben másképpen nem rendelkezel.
  4. Hogyan tudom meglévő előfizetőként az ePackot megrendelni? Lépj be My Direct One fiókodba. Ha még nem rendelkezel ilyennel, ügyfélszolgálatunk segít a regisztrációban. Ezt követően aktiváld az ePack kedvezményt a főoldalon.
  5. Milyen elektronikus fizetési módok közül választhatok? Több lehetőség közül választhatsz:

    1. Bankkártyás fizetés: jelentkezz be My Direct One fiókodba felhasználóneved és a jelszavad megadásával. Kattints a Számla és befizetés menüponton belül a Befizetem gombra. Add meg a bankkártyádon szereplő adataid és kattints a Fizetek gombra.

    2. Egyéni átutalás: utald el havidíjad összegét Citi Banknál vezetett bankszámlaszámunkra (10800007-60000000-15318031) úgy, hogy a közlemény rovatban feltünteted Direct One számlád sorszámát.

    3. Csoportos beszedési megbízás: adj bankodnak megbízást csoportos beszedésre és mi minden hónapban a fizetési határidőt betartva, leemeljük az egyenleged összegét a bankszámládról.
  6. Mi az a csoportos beszedési megbízás? A havidíj befizetésének az a módja, amikor a saját bankodnál felhatalmazod a Canal+ Luxembourg S.à r.l.-t, hogy minden hónapban automatikusan leemelje aktuális havidíjadat az egyenlegedről.
    Ebben az esetben a számlán szereplő fizetési határidő a terhelés dátuma lesz.
  7. Miért érdemes csoportos beszedési megbízással fizetnem a havidíjam? Csoportos beszedési megbízás választása esetén a havidíjat a fizetési határidő mindenkori betartásával automatikusan fizeted, ezzel elkerülheted a sorban állást a postán, valamint a fizetési határidő elmulasztása miatti felszólításokat és késedelmi díjakat. Amennyiben elektronikus számlád mellé a csoportos beszedési megbízást is választod, havonta 200 Ft-ot írunk jóvá havidíjadból
  8. Miért kaptam csekket, mikor a havidíjat csoportos beszedéssel egyenlítem ki? A megbízás elfogadásának átfutási ideje 2-3 hónap, az elindulásáig az előfizetési díjat az általunk küldött készpénz-átutalási megbízáson egyenlítheted ki. Csoportos beszedési megbízás esetén normál esetben nem küldünk csekket. Azonban, ha a banktól azt a visszajelzést kapjuk, hogy a számlaszám megszűnt, a leemelendő összeg limitálva lett vagy nem áll rendelkezésre megfelelő összeg, és így a szolgáltatási díjat nem tudtuk leemelni a számláról, akkor készpénz-átutalási megbízást, vagyis csekket is küldünk. Kérjük, hogy ebben az esetben a csekk befizetése mellett ellenőrizd a bankodnál, hogy miért volt sikertelen a csoportos beszedés.

Számlamásolat

  1. Ha nem találom a csekkem a kiküldött összegről, kérhetek újat? My Direct One fiókodban ellenőrizheted a fizetendő összeget és azonnal be is fizetheted bankkártyáddal a havidíjat. Csekket az Ügyfélszolgálatunkon tudsz igényelni. Felhívjuk figyelmedet, hogy tartozás esetén a csekk kiküldésének és a befizetés lekönyvelésének átfutási ideje alatt a szolgáltatás korlátozása életbe léphet.
  2. Nem kaptam számlát, mi a teendő?Számláinkat minden hónap első napjaiban előre állítjuk ki és ügyfeleink számára minden hónap 15. napjáig kézbesítjük. Amennyiben ez nem történik meg, úgy kérünk, ellenőrizd cím adataidat, melyre a My Direct One fiókodon belül is van lehetőséged, ahol címedet is javíthatod a számlázási cím megváltoztatásával.

    Kérjük, vedd figyelembe, hogy amennyiben elektronikus számlára váltottál (a My Direct One vagy a dijnet.hu oldalon történt regisztráció esetén) úgy nem kerül papíralapú számla kiküldésre.

    Abban az esetben, ha csoportos beszedési megbízással fizetsz, úgy számlaleveled mellé nem érkezik csekk.

Korlátozás

  1. Nem kaptam számlát és korlátozták a szolgáltatásomat, mi a teendő?A szolgáltatás korlátozása mindig a lejárt befizetési határidejű tartozás esetén történik meg. Amennyiben kiegyenlíted tartozásod, a szolgáltatást visszakapcsoljuk. A tartozás kiegyenlítésének legegyszerűbb módja a bankkártyás fizetés, melyet My Direct One fiókodban tudsz intézni.

    Amennyiben nem kaptad meg a számlát úgy kérjük, ellenőrizd, és a ha szükséges, javítsd cím adataid a My Direct One fiókodon belül a számlázási címed megváltoztatásával.
  2. Kifizettem az e havi számlát, miért korlátozták mégis a szolgáltatásomat?A szolgáltatás korlátozása mindig lejárt befizetési határidejű tartozás esetén történik meg. A befizetések megfelelő hónaphoz való rendelése érdekében minden számla egyedi azonosítóval van ellátva, ezért fordul elő, hogy az aktuális havidíj befizetése nem a legrégebbi, hanem az esedékes hónaphoz kerül rögzítésre.

    A tartozás kiegyenlítésének legegyszerűbb módja a bankkártyás fizetés, melyet My Direct One fiókodban tudsz intézni.
  3. Mennyi idő után kapcsolják vissza korlátozásból a szolgáltatásomat? A visszakapcsolás a hátralék befizetésének beérkezését követően automatikusan történik. Annak függvényében, hogy milyen módon egyenlítetted ki tartozásodat (postai befizetéssel, egyéni banki átutalással vagy online fizetéssel), a befizetés beérkezésének átfutási ideje 3-4 munkanap is lehet, melyet nyomon követhetsz a My Direct One fiókodban. Egyéni átutalás esetén, kérünk győződj meg róla, hogy a megfelelő adatok kerültek-e feltüntetésre a közlemény rovatban, illetve utalás a megfelelő bankszámlaszámra történt-e.
  4. Mi a teendőm, hogy mielőbb visszakapcsolják korlátozásból a szolgáltatást? A gyorsabb visszakapcsolás érdekében mielőbb rendezd tartozásod banki átutalással vagy online fizetéssel. A befizetendő összeget megtalálhatod a My Direct One fiókodban is, ahol egyenlegedet rendezheted és a befizetésedet is nyomon követheted. Függően attól, hogy milyen fizetési módot választasz, a befizetés beérkezésének átfutási ideje 3-4 munkanap is lehet. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az ügyfélszolgálatnak nem áll módjában a befizetés beérkezését felgyorsítani, még abban az esetben sem, ha beküldöd a befizetési bizonylatot.

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My Direct One fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!