Miért érdemes online rendelnem?

Az online rendelés legnagyobb előnye, hogy nem kell üzletünkig utaznod, az üzletben sorban állnod, és pár perc alatt leadhatod a rendelésedet.

Hogyan adhatom le rendelésem?

  • Válaszd ki mely tv csomagra van szükséged (amelyet itt tehetsz meg),

  • Nézd meg, szeretnél-e Prémium szolgáltatást hozzáadni (HBO Pak, FilmBox Pak, Active Pak, Cinemax Pak), majd a legördülő menüből válaszd ki a megfelelőt!

  • Válaszd ki, hogy szeretnél-e mediaboxot is vagy csak smart kártyát tőlünk:

    Mediabox esetén a boxot beüzemeléskor kollégánk szállítja ki és állítja be neked.

    Smart kártyás ajánlatunkat azoknak javasoljuk, akik saját mediabox-szal rendelkeznek. Ha ezt a megoldást választod, 1000 Ft-ot írunk jóvá számládon minden teljes áron fizetett hónapban.

  • Ez alapján állítsd be, hány tévékészüléken szeretnéd fogni az adást a lakásban. Mediabox esetén maximálisan 4 készüléken, smart kártya esetén 2 készüléken tudod nézni az adást.

  • Ha ezzel is megvagy, akkor nyomj rá a Megrendelem gombra!

  • Innen átirányítunk egy rendelés összesítő oldalra, ahol leellenőrizheted, hogy mindent hozzáadtál-e rendelésedhez.

  • Amennyiben igen, kérjük, az alatta lévő mezőket töltsd ki és add meg személyes adataidat.

  • Regisztrált érdeklődésed részleteit e-mailben igazoljuk vissza.

Miért van szükségünk személyes adataidra online?

Szeretnénk, hogy minél könnyedebb, egyszerűbb legyen a megrendelés, ehhez előre elkészítünk minden dokumentumot, amely a szerződéskötéshez kell. Emiatt van szükségünk minden személyes adatodra, amelyet az oldalon elkérünk tőled. Fontosnak tartjuk adataid védelmét, adatvédelmi nyilatkozatunkban tájékozódhatsz erről.

Hogyan lesz az online rendelésemből TV-szolgáltatás?

A megrendelésed részleteit továbbküldjük hivatalos forgalmazóinknak, hogy feldolgozzák a megrendelést, és gondoskodjanak a beüzemelésről. A szerelőnk felkeres az általad megadott elérhetőségeden (telefonon), és egyeztet veled egy időpontot, amikor ki tud menni, és be tudja üzemelni a szolgáltatást. A szerződéskötés hangalapú szerződés révén történik meg.

#

Mit csinál a szerelő, amikor beüzemeli a szolgáltatást?

Szolgáltatásainkat szakembereink üzemelik be számodra egy előre egyeztetett időpontban. Kimegy hozzád, majd felmérés és konzultáció után az ágazati szabványoknak megfelelően beüzemeli a műholdas berendezést, és megmutatja neked, hogyan működik új tévészolgáltatásod. A beüzemelési díj tartalmazza: a kiszállási díjat, konzultációt szerelés előtt a kiépítés felmérése alapján, az antenna és a kültéri egység felszerelését, a beltéri egység üzembehelyezését és funkcióinak bemutatását számodra.

További információ
#

Tényleg tudom nézni az adást mobilon, laptopon vagy tableten is?

Így van! Nemrégiben indítottuk útjára a Direct Now alkalmazást, amellyel mobilon, laptopon és tableten is nézheted számos csatorna adását, bejelölheted kedvenceidet az interaktív műsorújságban, beállíthatsz emlékeztetőket, hogy soha ne csússz le kedvenceidről, és egyes adókon újranézheted az adást. Mindehhez csak Direct One előfizetőnek kell lenned, és rendelkezned My Direct One hozzáféréssel. Ha még nincs, kattints ide és hozd létre! A Direct Now appot pedig iOS és Android oprendszerre innen tudod letölteni, és itt olvashatsz róla még többet is:

Részletek

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot