Direct One Okosan: hozz ki többet előfizetésedből!
Vissza a hírekhez

Direct One Okosan: hozz ki többet előfizetésedből!

2022. 11. 30.

Az elmúlt időszakban egy olyan videósorozaton dolgoztunk, amivel igyekszünk minden előfizetőnk számára még könnyebben kezelhetővé tenni szolgáltatásainkat. A Direct One Okosan videókon keresztül bemutatjuk, hogyan hozd létre My Direct One fiókodat, milyen hasznos funkciókat érhetsz el benne, hogyan válthatsz ePackre, azaz elektronikus számlafizetésre, és hogyan spórolhatsz ezzel minden hónapban 400 Ft-ot.

direct one okosan

 

Útmutató videóink segítségével ezentúl minden, az előfizetésedhez kapcsolódó ügyet, problémát egyszerűen és könnyedén meg tudsz oldani, akár otthon, a kanapén ülve is.

 

1. videó: My Direct One fiók létrehozása

 

Tudtad, hogy online fiókoddal kényelmesen elintézheted előfizetéseddel kapcsolatos ügyeidet? My Direct One fiókodon keresztül választhatsz fizetési módot, számlát fizethetsz, csomagot és adatokat módosíthatsz, de még Smart kártyádat is frissítheted!

Jól hangzik, igaz? Megmutatjuk, hogyan regisztrálhatsz pár egyszerű lépésben.

 

• Először is kattints a „My Direct One” gombra a honlapunkon. Új előfizetőként az előfizetés során megadott e-mail-címmel és jelszóval tudod aktiválni a fiókot. Amennyiben régi előfizetőként még nem rendelkezel saját fiókkal, a My Direct One aloldalon válaszd a „regisztráció” lehetőséget, majd add meg pontosan a kért adatokat. Az azonosításhoz az ügyfélszámodat vagy az előfizetéskor megadott személyi igazolványod számát is választhatod!

• E-mail fiókodban megtalálod aktiváló levelünket. Ha nem kaptad meg, ellenőrizd a spam, azaz a levélszemét mappát.


Most vessünk egy pillantást a fiókban elérhető szolgáltatásokra!

• A Saját profil menüpontban módosíthatod a személyes és a felhasználói adataidat, ha például megváltozott a telefonszámod, vagy új jelszót szeretnél beállítani.

• Pár kattintással a számláid fizetési módját is módosíthatod. Mi az elektronikus számla havidíjának automatikus fizetését ajánljuk, mert így sosem kell majd bosszankodnod az elfelejtett számlák miatt! 

• A Számláim menüpontban bármikor megtekintheted aktuális vagy régi számláidat. Egyéni bankkártyás fizetés esetén ebben a menüpontban befizetheted aktuális egyenlegedet. A rendezett számla a befizetés után 2-3 nap múlva kerül lekönyvelésre a rendszerünkben. A Szolgáltatások menüpontban hibaelhárítás céljából frissítheted a kártyádat, valamint itt aktiválhatod a gyerekzár funkciót is. A Csomagjaim menüpontban pedig megtekintheted és módosíthatod aktuális előfizetésed prémium szolgáltatásait. 

• My Direct One regisztrációddal a Direct Now alkalmazást is használhatod, ami még több szórakozást kínál. Nézd meg az applikációról szóló videónkat is!

 

2. videó: az elektronikus számlafizetés


Tudtad, hogy Direct One számládat akár a kanapén ülve, pár kattintással is rendezheted? Számos előnnyel jár, ha ePackre, azaz elektronikus számlafizetésre váltasz: a környezet mellett a pénztárcádat is kíméli, ráadásul sokkal kényelmesebb! Új előfizetésedet automatikusan ePackkel rögzítjük, de meglévő szerződéssel is bármikor átválthatsz az elektronikus számlafizetésre. Megmutatjuk, hogyan!

• Első lépésként lépj be a honlapunkon saját My Direct One fiókodba! Amennyiben még nem regisztráltál, nézd meg az erről szóló videónkat a szolgáltatás aktiválásáról és előnyeiről. My Direct One fiókod Saját profil felületén könnyedén megtalálod a Számlázási és fizetési mód megváltoztatásához szükséges részt. Itt könnyedén átállíthatod papíralapú számládat elektronikus változatra, amit akár automatikus bankkártyás fizetéssel vagy PayPallal is rendezhetsz. Mi az automatikus fizetést ajánljuk: azzal sosem fogsz megfeledkezni a számlád befizetéséről,  így minden hónapban jogosult leszel az ePack kedvezményre.

• Befizetett számláidat bármikor megtekintheted a Számláim menüpont alatt. Bankkártyás fizetés esetén a „Befizetem” gombra kattintva biztonságosan rendezheted az egyenlegedet. A befizetés lekönyvelése akár 3 napot is igénybe vehet, ezért ne lepődj meg, ha az egyenleged csak később frissül. A fizetésről azonban mindig küldünk egy visszaigazoló levelet az e-mail-címedre, így biztos lehetsz abban, hogy sikeres volt.

Ugye, hogy minden sokkal egyszerűbb online? Nézd meg a többit videót, és hozz ki minél többet Direct One előfizetésedből!

 

3. videó: Új előfizetés rendelése online

 

Ha még nem vagy Direct One előfizető, TV-csomagjainkat már kényelmesen, akár a fotelben ülve megszerezheted. Most megmutatjuk, hogyan rendelheted meg online új TV-csomagodat 4 egyszerű lépésben.

• Válassz TV-csomagjaink közül! Rendelésed kiegészítheted további prémium ajánlatokkal, kiemelt mozicsatornákkal.

• A kosaradban láthatod, pontosan mit tartalmaz a rendelésed, mennyibe kerül és meddig él a szerződésed. Ügyelj arra, hogy pontosan add meg az adataidat és ne felejtsd el elfogadni a szerződési feltételeket! Kattintsd be az első jelölőnégyzetet is, ha nem szeretnél lemaradni a további kedvezményekről, ajánlatokról, híreinkről.

• Ezt követően válassz elektronikus fizetési módot! Mi az automatikus fizetést ajánljuk, mert – az önálló havi fizetéssel ellentétben - elég csak egyszer megadni az adataidat, kényelmesebb, nem eshetsz fizetési késedelembe, ésígy folyamatosan kapod 400 Ft-os e-Pack kedvezményedet. Aktiváláshoz keresd a megerősítő kódot email fiókodban. Ha nem kaptad meg, ellenőrizd a spam, azaz levélszemét mappát. Ezután add meg az emailben kapott megerősítő kódot.

• A sikeres regisztráció után aktiváld My Direct One fiókodat új jelszó megadásával. Most már a Direct Now alkalmazást is letöltheted, így perceken belül tévézhetsz is.

Gratulálunk új előfizetésedhez! Nézd meg a többi videónkat is, és hozz ki minél többet Direct One előfizetésedből!

 

 



 

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot