Hogyan tovább a szolgáltatóváltás után?

  1. Változik-e az előfizetői szerződésem a szolgáltatóváltás után?
  2. Hogyan történik a továbbiakban a számlázás és a díjfizetés?

Mi történik Direct One fiókommal?

  1. Továbbra is hozzáférek a Direct Now applikációhoz és My Direct One fiókomhoz?
  2. Hogyan érem el a Direct One ügyfélszolgálatát?
  3. Van teendőm az előfizetői szerződésemmel kapcsolatban?

Technikai kérdések jelenlegi Direct One előfizetésemmel kapcsolatban

  1. Mikor érdemes frissítenem a kártyámat?
  2. Mit kell tennem, ha problémát észlelek és frissíteni szeretném a kártyámat?
  3. Minden csatorna hiányzik, illetve “Nincs jel” hibaüzenet észlelhető. Miért van ez?
  4. Hibát jelentettem be és futáros kiszállítást kértem. Mikorra várhatom az új eszközt?
  5. Rossz időjárási körülmények miatt nincs TV adás, hogy tudok tévét nézni?
  6. “Ön nem jogosult a csatorna megtekintésére” hibaüzenet jelenik meg, mit tegyek?
  7. Hogyan tudok nagyobb csomagra váltani, prémium csatornát megrendelni, vagy extra boxot igényelni? Szükséges kiszállás a munkálatok elvégzésére?
  8. Költözöm, vihetem magammal a szolgáltatást?

Lábjegyzet

1) Online TV szolgáltatásunk a műholdas előfizetés kiegészítő szolgáltatásaként érhető el.

2) A tájékoztatás nem teljes körű. Részleteket az akciós feltételekben találsz, mely az általános szerződési feltételeink 6. számú mellékletét képezik. Itt találsz hasznos részleteket az egyes csomagokban elérhető csatornákról, az alapcsomagok és prémium csomagok akciós időszakairól és az egyes időszakokban érvényes (havi, illetve egyszer fizetendő) árakról, illetve a szállítási díjakról is, melyek a megrendelt csomagodhoz kapcsolódnak.

3) Listaáras (kedvezmények nélküli) termékeink árait és egyéb feltételeit az alábbi linken tekintheted meg.

4)Saját beltéri egység esetén MPEG4 és HD formátumot kezelni tudó eszközzel érhető el.

5)A jelen szerződés írásbelinek nem minősülő, magyar nyelvű, elektronikus úton, távollevők között kötött szerződésnek minősül, mely a vonatkozó jogszabályok szerint rögzítésre kerül, amelyet el is küldünk neked e-mailben. A folyamat során a „Vissza” gombok segítségével van lehetőséged kijavítani az adatok rögzítése során felmerült hibákat, amelyet legkésőbb a megrendelési összesítőben tudsz azonosítani. A rendelési folyamat végén az előre fizetendő díjak megfizetésével jön létre a szerződésed, amellyel elfogadod a hatályos általános szerződési feltételeinket, amivel a megrendelésedben foglaltak szerint fizetési kötelezettséget is vállalsz.

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot