
Plus Now online TV csomag
Kezedben az irányítás! Online TV-szolgáltatásunkkal a tévé alkalmazkodik hozzád. Akár 84 TV-csatornával, melyből 33 visszajátszható. 2 hónapig ajándék HBO Max, HBO és Filmbox mozicsatornákkal
Továbbra is töretlen a streamingszolgáltatások népszerűsége, ezt támasztják alá adataink is. Folyamatosan nyomon követjük a változó tartalomfogyasztási szokásokat és a Direct Now applikációnk használatát: az elmúlt egy évben mintegy 13 százalékkal emelkedett a felhasználók száma, így ma már több mint 40 ezren használják rendszeresen az appot szórakozásra és informálódásra. A tartalomfogyasztási szokások közben továbbra is átalakulóban vannak: bár az élő televíziózás még mindig meghatározó, enyhe csökkenés tapasztalható ebben a szegmensben. 2024-ben a felhasználók 97,5 százaléka, míg 2025-ben 89 százalékuk nézett élő adást az alkalmazáson keresztül.
A streaming végképp utat tört
A GKID 2024-es tavaszi felmérése alapján a hazai internethasználó felnőtt lakosság körében már több, mint 2,9 millió fő rendelkezett hozzáféréssel legalább egy streaming szolgáltatáshoz, ami 2023 októberéhez képest körülbelül 700 ezer fős növekedést jelent. Az adatok alapján a streaming penetrációja mostanra elérte az 51 százalékot, vagyis a digitálisan aktív felnőttek többsége használ ilyen platformokat. Az NMHH 2024. júniusi jelentése szerint 438 ezer magyar felhasználó választott egynél több szolgáltatót, a háztartások pedig átlagosan 4-5000 forintot szánnak erre a célra. A mi applikációnk iránt is egyre nagyobb az érdeklődés, köszönhetően annak az előnynek is, hogy a videótár tartalmak mellett a lineáris műsorok is követhetők az applikáción keresztül, legyünk bárhol és bármikor: családi nyaraláson, vízparton a barátokkal, vagy akár egy hosszú utazás közben.
Milyen eszközön?
A Direct Now app szinte minden okoseszközre letölthető, és a szolgáltatás további előnye, hogy az előfizetők egyszerre több különböző műsort is követhetnek több készüléken. A felhasználók túlnyomó többsége az okostévéjén válogat az alkalmazás kínálatából: az adatok szerint a megtekintett órák 75 százaléka ilyen eszközön történik. Természetesen emellett más eszközöket is használnak előfizetőink, a legtöbben nem egyetlen készüléken nézik az alkalmazást, egy felhasználóra átlagosan 3,6 különböző típus jut.
Népszerű funkciók
Az app újraindítás és visszajátszás funkciói különösen kedveltek, hiszen segítségükkel mindenki akkor nézheti kedvenc tartalmait, amikor épp ideje van rá, így senki nem marad le kedvenc sorozata legutóbbi epizódjáról, vagy egy, akár az időeltolódás miatt nem megfelelő időpontban sugárzott sporteseményt is visszanézhetnek egy alkalmas időpontban. Előfizetőink csaknem 60 százaléka rendszeresen visszatekeri az elejére az épp sugárzott műsort, vagy újranéz egy-egy izgalmas jelenetet. Ugyanilyen arányban vannak azok is, akik a lineáris televíziós adás után néhány nappal nézik vissza a tartalmakat, amikor és ahol erre éppen idejük van: otthon, utazás közben vagy akár a nyaralás ideje alatt.
Mennyi időt tévézünk?
A Direct Now felhasználói 2024 júniusában a szezonális sportesemények miatt rekordmennyiségű időt töltöttek a platformon: az átlagos havi nézési idő elérte a felhasználónkénti 69,3 órát. 2025 júniusában adataink szerint 66 és fél órát töltöttek a platformon a felhasználók – a megújult tartalomkínálat, valamint az újraindítás és visszajátszás funkciók aktív használata szerepet játszhatott abban, hogy olyan nagy jelentőségű sportesemény mint a labdarúgó Európa-bajnokság vagy az Olimpia nélkül is sok órát töltöttek tartalomfogyasztással a felhasználók. Gondoljunk csak bele, ez azt jelenti, hogy ha a nézők leültek volna a fotelbe, és egyszerre nézték volna meg ezt az óraszámnyi műsort, közel három napig fel sem álltak volna onnan.
Thriller, gasztronómia és dráma – ezek voltak a nézők kedvencei a Direct Now kínálatában
A lineáris tévézés terén a kaland és az izgalom dominált: a nézők előszeretettel keresik a szórakoztató, nagy érdeklődésre számot tartó, a kereskedelmi csatornákon futó műsorokat, melyek közül júniusban a Kincsvadászok, és a feszültséggel teli vetélkedő, The Floor – csak egy maradhat bizonyultak a hónap legnézettebb műsorainak.
A videótár legnézettebb műsorai körében a trendek látványosan átalakultak: nagyon közkedveltek a nyomozós, bűnügyi, orvosi vagy épp ismert embereket felvonultató tartalmak, de természetesen a romantika is a toptémák között van. Érdekes adat, hogy míg tavaly nyáron a Helsinki bűnügyek és a Járvány uralták a mezőnyt, idén júniusban a figyelem középpontjába olyan friss sorozatok kerültek, mint a The Walking Dead: The Dead City, valamint Stanley Tucci gasztronómiai utazása, Az olasz konyha nyomában. Most éppen a filmek között is az erőteljes történeteké a főszerep: a nézők kedvence lett a gótikus hangulatú Bram Stoker: Van Helsing és a mély érzelmeket boncolgató Az élet maga.
A Direct Now appunkban ismeretterjesztő műsorok, sorozatok, dokumentum- és mozifilmek folyamatosan frissülő kínálatából válogathatnak az előfizetőink. A CANAL+ saját gyártású tartalmai között olyan népszerű szériák érhetőek el, mint a dániai ökokatasztrófa következményeit bemutató Mint a családunk, a feszült akciókkal teli Párizs ostroma vagy a francia különleges egység mindennapjait feldolgozó A brigád.
Két éve stabil a csúcson az M4 – sportcsatornák uralják a nézettségi listákat
Nálunk mindenki megtalálja a neki tetsző tartalmakat. A Direct Now alkalmazásunkban a legnépszerűbb tévécsatornák rangsora 2024 és 2025 júniusában is sporttartalmakkal volt tele. Mindkét évben toronymagasan az M4 Sport vezette a listát, köszönhetően a sportközvetítések iránti töretlen rajongásnak, valamint a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság kiemelkedő nézettségének.
A Duna TV és az RTL is stabilan őrzi helyét a legnézettebb csatornák között. Az M4 Sport+ pedig 2024-ben már a negyedik helyre lépett elő, és 2025-ben is meg tudta tartani előkelő pozícióját – annak ellenére, hogy idén nem zajlott a tavalyihoz hasonló volumenű nemzetközi sportesemény. Érdekesség, hogy 2025-ben a Cool TV és az RTL2 is kiemelt helyre kerültek, míg a lineáris közszolgálati csatornák enyhén visszacsúsztak. A toplistákból jól látszik: a sportesemények és az élő közvetítések továbbra is a legnagyobb vonzerőt jelentik a Direct Now felhasználók körében – különösen okostévés felhasználás mellett.
DIRECT ONE Chat