Általános kérdések

  1. Miért érdemes My Direct One fiókot létrehoznom? A My Direct One portálon saját magad intézheted előfizetéseddel kapcsolatos ügyeidet, ellenőrizheted és online fizetheted számláidat, frissítheted smart kártyáidat, illetve módosíthatod saját személyes adataidat.
  2. Nekem is lehet My Direct One fiókom? Amennyiben már Direct One ügyfél vagy, igen, igényelhetsz és kezelhetsz is My Direct One fiókot.
  3. Hogyan hozhatom létre a My Direct One fiókomat? A Direct One szolgáltatás megrendelésekor aktiválhatod, vagy már meglévő ügyfeleként ügyfélszolgálatunk segítségével hozhatod létre fiókodat a következőkre adatok megadása után:

    - az Előfizető vezetékneve, ahogyan az a számládon szerepel,

    - ügyfélszámod, ahogy az a számlán szerepel,

    - egy érvényes e-mail-cím

    Egy felhasználó egy Direct One előfizetéssel egy profilt hozhat létre.
  4. Mi a My Direct One felhasználónevem? A My Direct One felhasználóneved az e-mail-címed, melyet szerződéskötéskor vagy ügyfélszolgálatunkon megadtál.
  5. Mit tegyek, ha nem emlékszem a jelszavamra? Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, a My Direct One belépési oldalán kattints az „Elfelejtetted a jelszavad?" gombra, add meg a felhasználónevedet (e-mail-címedet) és kövesd a kapott e-mailben leírtakat az új jelszó létrehozásához.

Számlák és fizetés

  1. Hol találom a számláimat? Számláidat a My Direct One fiókodban a „Számláim” menüre kattintva találod meg.
  2. Mit jelent a befizetésre váró egyenleg? A befizetésre váró egyenleg azt az összeget mutatja, amelyet ki kell fizetned. Ha az aktuális egyenleged 0 Ft, úgy nincs kifizetésre váró számlád.
  3. Fizethetek online My Direct One fiókomban? Igen, számláidat fizetheted online, bankkártyáddal a My Direct One fiókodban és a számládon található QR kód segítségével is.
  4. A számlámat a My Direct One fiókomból kinyomtatva postai úton is be tudom fizetni? Nem, a kinyomtatott számla alapján nem lehet fizetni, mivel nem tartalmazza a készpénzátutalási megbízást (csekk). Fizesd számládat online a Befizetem gombra kattintva, így (határidőn belül történő fizetés esetén) havi 400 Forint kedvezményt is kapsz!
  5. Miért nem tartalmazza a fiókomban látható aktuális egyenlegem a befizetésemet? A befizetéseket 3-4 napon belül dolgozzuk fel, csak ezután lesznek láthatóak az egyenlegednél. Ha a befizetés 5 napnál régebben történt és még nem látható, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal itt.
  6. Miért nem tölthető le a számlám? Friss számlád My Direct One fiókodba való feltöltése pár napot igénybe vehet a kiállítástól számítva. Amennyiben régebbi számláid nem érhetők el PDF-ben, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 1214-es telefonszámon.

Módosítás

  1. Válthatok csomagot a My Direct One fiókomban? Nem, csomagot nem tudsz váltani ezen a felületen. Ha módosítani szeretnéd csomagodat, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.
  2. Felmondhatom szerződésemet a My Direct One-on keresztül? Nem, az alkalmazás nem engedélyezi a szerződés felmondását. Ehhez kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon, vagy lépj velünk kapcsolatba a weboldalon.

Műszaki kérdések

  1. Mikor érdemes frissítenem a kártyámat? Kártyádat akkor érdemes frissítened, ha:

    - egy vagy több olyan csatornát nem érsz el, amelyek egyébként a szolgáltatásod részét képezik,

    - vagy régebb óta nem használtad a berendezést,

    - vagy berendezésed huzamosabb ideig ki volt kapcsolva.
  2. Mit kell tennem, ha hosszabb ideig nem fogom használni a szolgáltatást? Ha hosszabb ideig nem használod a szolgáltatást, mediaboxod frissítést igényelhet. Mindezt nagyon egyszerűen elvégezheted:

    - Lépj be a My Direct One fiókodba.

    - A felső navigációs sorban kattints a Szolgáltatások menüre.

    - A kártyafrissítés résznél kattints a „FRISSÍTEM” gombra.
  3. Hiányzik néhány csatorna. Hogyan nézhetem őket újra? Először is győződj meg róla, hogy az érintett csatornákat továbbra is tartalmazza előfizetésed. Amennyiben igen, a mediaboxban elhelyezett smart kártya frissítést igényel. A frissítés rendkívül egyszerű, rövid útmutatónkat követve kedvenc csatornáid pillanatok alatt újra működni fognak:

    - Lépj be a My Direct One fiókodba.

    - A felső navigációs sorban kattints a Szolgáltatások menüre.

    - A kártyafrissítés résznél kattints a „FRISSÍTEM” gombra.
  4. A nyaralómban nem működik a tévé. Mit tegyek? Ha a szolgáltatást hosszabb ideig nem használtad, előfordulhat, hogy a szolgáltatás visszaállításáért frissítened kell a smart kártyádat. Ezt néhány egyszerű lépésben megteheted:

    - Lépj be a My Direct One fiókodba.

    - A felső navigációs sorban kattints a Szolgáltatások menüre.

    - A kártyafrissítés résznél kattints a „FRISSÍTEM” gombra.
  5. Hogyan frissíthetem a kártyámat vagy állíthatom vissza a PIN-kódomat a My Direct One fiókomban? My Direct One fiókodban, a szolgáltatások fülön tudod frissíteni a kártyádat és visszaállítani PIN kódodat.
  6. Frissítettem a kártyát vagy visszaállítottam a PIN-kódot a My Direct One fiókomban, a problémák viszont továbbra is fennállnak. Ha a probléma továbbra is fennáll, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My Direct One fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot